رهایی از قفس

رهایی از قفس

دستت را به من بده از اتش بگذریم انان که سوختند همه تنها بودند
رهایی از قفس

رهایی از قفس

دستت را به من بده از اتش بگذریم انان که سوختند همه تنها بودند

پیام تسلیت سید محمد خاتمی برای حامد بهداد + عکس

پیام تسلیت سید محمد خاتمی برای حامد بهداد + عکس
سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت پدر حامد بهداد را به وی تسلیت گفت.‎ جناب آقای حامد بهداد! درگذشت تاسف برانگیز پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و بیت شریف صابری بهداد تسلیت عرض می کنم. از خداوند منان...

سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت پدر حامد بهداد را به وی تسلیت گفت.‎

به گزارش نامه، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای حامد بهداد!

درگذشت تاسف برانگیز پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و بیت شریف صابری بهداد تسلیت عرض می کنم. از خداوند منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت و برای بازماندگان داغدار، اجر و صبر و سلامتی آرزو می کنم. واز خداوند می خواهم که جنابعالی را که در عرصه هنر این مرز و بوم خدمت می کنید روز بروز موفق تر و درپناه خود حفاظت بفرماید.
با احترام- سید محمد خاتمی  28/5/1392

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.