رهایی از قفس

رهایی از قفس

دستت را به من بده از اتش بگذریم انان که سوختند همه تنها بودند
رهایی از قفس

رهایی از قفس

دستت را به من بده از اتش بگذریم انان که سوختند همه تنها بودند

نامه هایی از زمین 1

خداجان سلام

ربنا سلام

ای صاحب زیبایی و دوست دار زیبایی ها سلام

ای روشنایی کوچه های تاریک قلب من سلام

تو ای زیباترین عشق حسین حلاج سلام

ای مهربان ترین معبود امکان سلام

وتو ای بخشنده ترین پروردگار

ای رب النوع گذشت که به نفس تو کوه بدی کاه میشود و به معرفت تو کاه شکر نعمت کوه

جز تو برکه سجده کنم که خاک پاک به رخ میکشد ان غسلی که نیمه شب از اشک عاشقان تو به بدن ساخت و ان گاه که سجاده ی علی بود و عالمی را جز تو از برای بندگی نبود

واین تنها غصه ی خاک است

پس اب را چه گویم که در مسیری به قدمت حیات ره به سوی تو میجوید

واز اب هم بگذرم به بوستانی میرسم که مرغ سعدی پریشان حال تو را میستاید

ای زیباترین واژه ی یر زبان جاری

وای دنیای روح و معنی نیامده بر زبان .........

دربندگی من همین بس که از عهده ی ریگی از کوه محبت های تو سر سجده و شکر اورم

پس بر من قهر مکن که من نیاز دارم به ناز تو ای نازنین هستی و ای جمال دیده ی بینا و دل نابینا

یارب.....

تورا میستایم......

و روح و جسم پریشان حال خود را در اغوش تو وا میگذارم.....

پس گرم در اغوشم گیر .................

شب خوش رفیق

نظرات 2 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 17:01 http://shadmehr-music31.blogsky.com

سلام من شما رو لینک کردم ممنون که به من سر زدید

قربونت
بازم به ما سر بزن

er2re دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 00:26 http://er2re.blogsky.com

با سلام
دوست عزیز شما لینک شدید
اگر دوست دارید برای وب خود لوگو و گجت سفارش دهید
کافیست 1 شارژ ایرانسل 1000 تومانی را در قسمت نظرات بگذارید و پس از 24 ساعت گجت و بلاگ خود را دریافت کنید
با تشکر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.