رهایی از قفس

رهایی از قفس

دستت را به من بده از اتش بگذریم انان که سوختند همه تنها بودند
رهایی از قفس

رهایی از قفس

دستت را به من بده از اتش بگذریم انان که سوختند همه تنها بودند

نامه هایی از زمین 3

خداجان سلام

امروز حقیقتا به سختی گذشت.....

خدایا تو میدانی ان جا که من بین مرزی از عشق و شک و بی صبری و توکل برتو .........

توکل را بر گزیدم ......

خدایا یاری ام ده ..........

ایا انچه همه از تو می گویند افسانه است.....

دروغ است و عوام فریبی.........

اگر حقیقت است که ایمان من نیز همین را میگوید ......

پس خدایا.............

ایا تو معیاری برای پاسخ به صدای بندگان ضعیف و گنه کار خود داری............

ایا جز این است که دلهای شکسته را خوب می خری و درمان میکنی.............

عزیزم...........

حبیبم............

طبیبم.............

دل شکسته ام جز در بازار تو خریدار ندارد .........

درمان کن دلم را که قلبم حقیقتا شکست..........

مرهم بگذار ای رب العشق که من از دل شکستگی سرافرازم .............

اگر مرهم را تو بگذاری...........

خدایا پاسخ نامه هایم رابده اگر مرا افریدی......

گرچه غریب نیستم از کم توجهی و ...........

اما تو خدایی و حسابت جداست ..............

چه کنم .....

این روزها نیز بگذرد ........

خاطره ها می ماند در یاد ........

شب خوش رفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.